متخصص پوست و مو

جوانسازی با پی آر پی

جوانسازی با پی آر پی : افزایش زیبایی چهره و در نتیجه افزایش جذابیت ظاهر برای تمامی افراد مهم است و همواره به دنبال بهترین روش برای افزایش زیبایی هستند.

‎پی آر پی روشی است که هم جهت اهداف درمانی و هم اهداف زیبایی انجام میشود که از طریق فاکتورهای رشدی که از پلاکتهای خون خود فرد آزاد میشود منجربه بهبود دردهای عضلانی و مفاصل ، ترمیم زخم ، ترمیم و بازسازی پوست و مو می شود .

‎در اصل جوانسازی با پی آر پی روش تزریقی است و پلاسمای غلیظ شده که حاوی پلاکت میباشد پس از روشهای آماده سازی مخصوص به نقاط آسیب دیده پوست ، مو یا بدن تزریق می شود .

‎پلاکت های خون عملکردی نسبی دارند ، این بدین معنا است که عمر اثرات ترمیمی و بازسازی پلاکت ها در زمینه زیبایی و جوانسازی کوتاه مدت است و پس از گذشت چندماه نیاز به تزریق مجدد می باشد .

 

جوانسازی با پی آر پی

 

‎پی آر پی صورت

‎به مرور زمان پوست دچار پیری می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند یا کاهش می یابد .

‎کاهش خاصیت ارتجاعی پوست ، توانایی پوست در حفط رطوبت را نیز کاهش می دهد و در نتیجه پوست پر از چین و چروک به نظر می رسد .

‎بنابراین تمامی افراد مخصوصاً بانوان به فکر جوانسازی پوست و رفع چین و چروک یا مشکلات دیگر پوست می باشند .

‎همانطور که گفته شد پی ار پی روشی است که برای ترمیم و بازسازی پوست نیز استفاده می شود .

‎به دلیل اینکه پی آر پی یا پلاسمای غنی از پلاکت ، نوعی درمان است که از خون خود بیمار برای جوانسازی پوست استفاده می کند به نسبت روش های دیگر موفقیت بیشتری در سراسر جهان کسب کرده است .

‎از طریق تزریق پی ار پی ، سلول های بدن فعال و نوسازی می شوند و این امر منجربه ساخته شدن رشته های کلاژن و الاستین که خاصیت ارتجاعی به پوست میدهند میشودو در نتیجه منجر به جوانسازی پوست صورت میشود. پی آرپی همچنین از جمله روشهای موفق در درمان تیرگیهای دور چشم میباشد.

‎پی آرپی مو

‎درمان طاسی ، کمک به پرپشت تر شدن موها و حفظ نتایج عمل کاشت مو از مهم ترین مزایای پی آرپی مو می باشد .

‎پی آر پی مو از طریق تزریقات کوچک و با دقت بسیار بالا انجام می گیرد و محلول پلاسمایی تغلیظ شده که حاوی فاکتورهای رشد پلاکتی میباشد در داخل لایه درم تزریق می شود .

‎لایه درم ، لایه ای از پوست سر است که منشا رشد و تقویت فولیکول های مو می باشد .

دکتر سیما مسعودنیا

عضو انجمن متخصصین پوست ایران

متخصص بیماری های پوست ، مو ، لیزر و زیبایی

 

درباره دکتر مسعودنيا

دکتر سيما مسعودنيا- متخصص بیماری های پوست و مو و ليزر و زيبایی- عضو انجمن متخصصین پوست ايران

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره