متخصص پوست و مو

بهترین متخصص پوست تهران

بهترین متخصص پوست تهران : زیبایی برای هر فردی یک تعریف منحصر به فرد دارد ولی به طور کلی زیبایی در داشتن پوستی سالم و تناسب اجزای چهره و اندام خلاصه می شود.

برای بسیاری از افراد زیبایی چهره اهمیت بسیار دارد و به دنبال روش هایی برای برطرف کردن مشکلات مرتبط با پوست چهره و اعضای چهره هستند.

با توجه به اهمیت بالای زیبایی، روش های بسیار زیادی چون کرایوتراپی ، مزوتراپی ، پی آر پی ، ساب سیژن ، تزریق ژل ، تزریق چربی ، تزریق بوتاکس ، میکرونیدلینگ و غیره ابداع شده است ولی انجام همه این روش ها نیاز به تخصص دارد و انجام آن توسط فرد غیر متخصص مشکلاتی را به همراه می آورد.

به همین دلیل در صورت بروز هرگونه مشکل پوستی ، حتماً به متخصص پوست مراجعه کنید.

بهترین متخصص پوست تهران

برای رفع مشکلات پوست چه روشی مناسب تر است؟

روش های بسیار زیادی به طور تهاجمی و غیرتهاجمی برای برطرف کردن مشکلات پوست وجود دارند که با توجه به بودجه بیمار و مشکل پوست، بهترین روش انتخاب می شود.

در نتیجه برای تشخیص بهترین روش جوانسازی پوست در ابتدا بیمار باید توسط متخصص پوست و مو معاینه شود.

برخی از مشکلات پوست مانند چین و چروک و فرورفتگی های حاصل از جوش، جنبه زیبایی دارند ولی برخی از مشکلات چون خارش شدید پوست ، پوسته شدن بیش از اندازه پوست ، آسیب بخشی از پوست ، بثورات پوستی،بروز لکه بر روی پوست و مشکلات این چنینی علاوه بر زیبایی ، سلامت فرد را نیز در معرض خطر قرارمی دهند.

بررسی مشکلاتی که علاوه بر زیبایی جنبه درمانی نیز دارند، بسیار سخت است و پزشک باید از مهارت بالایی برخوردار باشد و علاوه بر روش های رایج جوانسازی به جراحی های پوستی نیز تسلط کافی داشته باشد.

مشکلات مرتبط با پوست به سختی درمان می شوند و به طور معمول طول درمان چندماهه دارند و با عدم انتخاب یک پزشک متخصص تنها منجربه طولانی شدن مدت زمان درمان می شوید.

در نتیجه در صورتی که به مشکلات جزئی پوست نیز دچار شدید هر پزشکی را برای درمان انتخاب نکنید و پیش از شروع مراحل درمان به خوبی تحقیق کنید.

سایت انجمن پوست ایران یکی از معتبرترین سایتهایی است که در برگیرنده لیست تمامی پزشکان متخصص پوست با توجه به شهر محل سکونتتان میباشد.

دکتر سیما مسعودنیا

عضو انجمن متخصصین پوست ایران

متخصص بیماری های پوست ، مو ، لیزر و زیبایی

درباره دکتر مسعودنيا

دکتر سيما مسعودنيا- متخصص بیماری های پوست و مو و ليزر و زيبایی- عضو انجمن متخصصین پوست ايران

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره