متخصص پوست و مو

متخصص پوست تهران

متخصص پوست تهران : زیبایی و جوانسازی چهره و پوست برای هر فردی مخصوصاً بانوان اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

پوست یکی از حساس ترین نقاط بدن است که در صورت برخورد با عوامل آلوده یا به دلیل تنظیم نبودن هورمون های بدن، واکنش نشان می دهد و ظاهر نازیبایی پیدا میکند.

جوش زدن و لکهای پوستی یکی از شایع ترین مشکلات پوست است ، برخی از اوقات پوست صورت و بدن به دلیل حادثه یا بیماری های نادر دچار مشکلات جدی تری می شوند که برای درمان باید به یک متخصص پوست مراجعه کرد.

برای درمان مشکلات مرتبط با پوست راهکارهای خانگی و سنتی بسیاری وجود دارد ولی این روش ها نیاز به طول درمان بسیار طولانی دارند و این امر برای تمام افراد خوشایند نیست.

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و پزشکی، روش های بسیار متنوعی برای درمان بیماری های مرتبط با پوست ابداع شده اند که در کمترین زمان ممکن نتایج قابل قبول و ایده آلی را برای افراد به ارمغان می آورند.

متخصص پوست تهران

چرا انتخاب یک متخصص پوست اهمیت بالایی دارد؟

با توجه به حساسیت بالای پوست و تاثیری که پوست در اعتماد به نفس افراد دارد باید متخصصی را برای درمان بیماری های مرتبط با پوست انتخاب کنید که مهارت بالایی داشته باشد.

مهارت بالا مانند یک تضمین برای عدم بروز عوارض و کسب یک نتیجه ایده آل است .

همچنین تشخیص صحیح علت بیماری مهم تر از روش درمان آن است به همین دلیل پزشک باید مهارت بالایی داشته باشد تا در ابتدا بتواند بیماری را به درستی تشخیص دهد.

درباره دکتر سیما مسعودنیا

دکتر سیما مسعودنیا از متخصصان پوست و مو در تهران هستند که با توجه به سوابق تحصیلی و مدرکی که در زمینه پوست و مو دریافت کرده اند از مهارت بالایی برای درمان بیماری های مرتبط با پوست و مو دارند.

دکترمسعودنیا ، متخصص پوست تهران ، علاوه بر بیماری های مرتبط با پوست و مو ، مهارت تشخیص و درمان بیماری های ناخن ، بیماری‌های آمیزشی ، جراحی‌ های پوستی شامل جراحی های توده های خوش خیم و بدخیم پوستی ، کیست و توده چربی و انواع خال و میخچه  را نیز دارند .

دکتر مسعودنیا پس از تشخیص بیماری، از پیشرفته ترین متدها برای درمان استفاده می کنند تا بیمار به کمترین عارضه دچار شود.

تزریق فیلر ، میکرونیدلینگ ، کربوکسی تراپی ، کرایوتراپی یا سرما درمانی ، مزوتراپی ، اندولیفت و لیزر فرکشنال برخی از خدمات دکتر مسعودنیا هستند.

دکتر سیما مسعودنیا

عضو انجمن متخصصین پوست ایران

متخصص بیماری های پوست ، مو ، لیزر و زیبایی

درباره دکتر مسعودنيا

دکتر سيما مسعودنيا- متخصص بیماری های پوست و مو و ليزر و زيبایی- عضو انجمن متخصصین پوست ايران

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره